Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ►

Ιταλίδα σεξολόγος θεραπεύει με σεξ...!

Έχουν περάσει από το ιατρείο της περισσότεροι από δέκα χιλιάδες ασθενείς. Εκείνη έχει πάει στο κρεβάτι με περίπου 1500 από αυτούς. Ωστόσο, διαφωνεί κάθετα με όσους την κακοχαρακτηρίζουν. 'Δεν είμαι πόρνη, είμαι θεραπεύτρια. Βοηθώ τα ζευγάρια να βελτιώσουν τη σεξουαλική τους ζωή" δηλώνει η Μάρε Σιμόνε, Ιταλίδα σεξολόγος, η οποία δεν αρκείται στην εξέταση και την παροχή συμβουλών και φαρμάκων στους πελάτες της. Η γιατρός, διάσημη στη Βρετανία όπου εργάζεται, δίνει την ψυχή της και ...το σώμα της για χάρη της επιστήμης. Η θεραπευτική μέθοδός της βασίζεται στο ότι πηγαίνει στο κρεβάτι με τους ασθενείς της και κάνει ολοκληρωμένο σεξ βοηθώντας τους να ανακαλύψουν τις χαρές του έρωτα. Η συνεδρία αρχίζει με συζήτηση, η γιατρός κάνει μασάζ στους ώμους του πελάτη, μετά βγάζουν τα ρούχα τους, εξετάζουν το σώμα τους στον καθρέπτη και ακολουθεί το σεξ. Το κάθε ραντεβού κοστίζει 110 € και η γιατρός δέχεται 5 πελάτες την ημέρα. "Είμαι περήφανη για αυτό που κάνω. Κερδίζω τα προς το ζην μου κάνοντας σεξ με συζύγους και συντρόφους άλλων γυναικών, αλλά δεν είμαι πόρνη. Οι πελάτες μου με πληρώνουν για να θεραπευτούν. Τις περισσότερες φορές τα προβλήματά τους δεν είναι σχηματικά, βρίσκονται στο κεφάλι τους και χρειάζονται να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση" λέει, προσθέτοντας ότι πολλές φορές οι ίδιες οι σύζυγοι των αντρών τους στέλνουν σε αυτήν ελπίζοντας στη βελτίωση της σεξουαλικής ζωής τους. Espresso

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια